Як продати свій автомобіль?
Питання, яке рано чи пізно постає перед кожним автовласником. З чого почати, як не перебрати з похвалою свого залізного коня і як, зрештою, порадувати себе і не обдурити покупця. Саме цьому делікатному питанню і буде присвячена ця стаття.
Отже, ви вирішили продати свою машину. Першим етапом, можна порахувати вибір причини продажу: часті поломки, не влаштовує функціонал, двоє дверей для сім’ї мало, або не подобається поведінка вашого монстра після аварії, а може, розлучилися з коханкою, а подароване вами авто ніде залишити до появи наступної? Читати далі »
Що перевірити і замінити в автомобілі після зими
З приходом тепла і закінченням довгого зимового періоду потрібно провести перевірку свого автомобіля. Ідеальний для цього час: кінець березня – початок квітня. Не варто покладатися на те, що якщо взимку не сталося ніяких неприємностей, то і влітку нічого не відбудеться. Профілактичний огляд провести обов’язково треба – на всякий випадок.
Чудово, якщо саме на весну за планом припадає зміна масла, рідин і фільтрів (останній раз це повинно було проводитися перед зимовим періодом – у жовтні). Читати далі »
Американцям розповіли про дороги, водіїв і даішників в Україні
На порталі Держдепартаменту США була розміщена стаття, яка попереджає американців про можливі труднощі, з якими вони можуть зіткнутися під час автомобільної подорожі по Україні.
За інформацією Комсомольскої правди в повідомленні йдеться про суттєві відмінності між дорожніми умовами в Україні та Сполучених Штатах. Так згадується, що в цілому дорожнє покриття розбите, а траси не висвітлені за винятком деяких великих міст. Рядових американців попереджають про масове ігнорування українськими водіями Правил дорожнього руху.
Замість того щоб отримати права після здачі іспитів в Державтоінспекції, водії купують їх або обходяться без посвідчень. Також українським автомобілістам притаманний агресивний стиль їзди та ігнорування прав пішоходів Читати далі »
Хамство на дорогах
Вчені з дослідницького інституту EOS-Gallup Europe провели дослідження і з’ясували, де живуть і на чому їздять хамуваті водії. На основі цих даних складено рейтинг найбільш агресивних з них.
Росія, США, Австрія, Франція і Бельгія лідирують за кількістю хамів на дорогах. Шведські ж водії найбільш ввічливі. Тут тільки 23% учасників дорожнього руху висловили невдоволення автовласниками. Далі за Швецією йдуть Італія (27%), Фінляндія (32%) та Іспанія (33%). Середні дані по Євросоюзу: 48% опитаних турбують агресивні водії.
Проте різні країни абсолютно по-різному розуміють агресивну поведінку на дорогах. Наприклад, хами Великобританії та Австралії найчастіше виявляють свою агресію, показуючи середній палець. Цим страждають 77% автовласників. Читати далі »
Кілька способів заощадити бензин
Ціни на бензин весь час ростуть, і нам хочеться якось зберегти гроші. Є кілька порад, завдяки яким кожен автовласник зможе проїжджати до 70 кілометрів більше на своєму баку.
Не натискайте різко і до упору на педаль газу: кожне таке натискання є причиною підвищеної витрати палива. Неважливо де ви їдете, постарайтеся дотримуватись цього правила.
Особливо часто «топчуть» педаль акселератора власники машин зі слабким двигуном, щоб доїхати до будь-якої точки швидше. Взагалі, чим вище швидкість – тим більше витрачається паливо. Це відбувається через те, що опір повітря збільшується в геометричній прогресії.
Також слід правильно користуватися коробкою передач. Запам’ятайте, яка передача коли включається. Читати далі »
Як продовжити термін служби коліс?
Автовласники напевно знають, що в шинах має бути певний тиск. Однак постійно його підтримувати не виходить, так як гума герметична не на 100%. Через це повітря поступово виходить через камеру, а внутрішній тиск знижується. Особливо часто це трапляється в літній час.
Чим загрожує знижений внутрішній тиск в шинах? Вони стають нееластичними. Наслідком цього є провертання покришки на ободі, що в свою чергу тягне руйнування камери в зоні кріплення вентиля або ж відрив вентиля. Крім того, збільшується витрата палива внаслідок збільшення опору коченню коліс.
Зрозуміти, чи знижений тиск в шині, не так складно. Під час руху автомобіль зазвичай веде вбік дефектного колеса, при цьому у шини збільшена деформація. Читати далі »
Чому важливо використовувати літню резину
Готуй сани влітку, а воза взимку – цією приказкою повинні керуватися і автовласники. Шини необхідно готувати як до зимового, так і до літнього сезону. Варто відразу зауважити, що шини для різних сезонів відрізняються не тільки по малюнку протектора, але і за якістю гуми. Адже, як і всі матеріали, гума змінює свої властивості під дією різних температур.
Шини для зимового сезону виготовляють з більш м’якої гуми. У літню пору такі шини втрачають свої характеристики через розм’якшення, тому не варто їх експлуатувати при температурі вище +5 градусів за Цельсієм. Крім того, ставиться під питання стійкість машини на дорозі. Тому в теплу пору року використовуються шини іншого хімічного складу.
Літні шини мають ряд особливостей. Вони виготовляються з більш щільної гуми, завдяки чому навіть при дуже високих температурах зберігається якість зчеплення. Читати далі »