Відновлюємо автомобіль до стану нового
Будь-який автомобіль рано чи пізно приходить в неохайний стан. Від їзди по розбитим дорогам на кузові залишаються подряпини від піску та каміння, від дрібних ДТП – вм’ятини. Страждає і салон, особливо взимку, коли від бруду залишаються сліди на підлозі і сидіннях. Любителі фастфуду залишають в салоні жирні плями, часто такі, які неможливо відмити. А від перевезення домашніх тварин залишаються бруд і шерсть.
Полірування поверхні
Навіть саме дбайливе ставлення до автомобіля не вберігає його від зносу лакофарбового покриття. Якщо мийка здійснюється в поганих умовах, це загрожує негативними наслідками. Бруд розмазується по кузову. Пил і пісок, які потрапляють на покриття, викликають абразивну дію. Читати далі »
Вчимося водити автомобіль. Частина 4: нервові клітини не відновлюються
Отже, навчання закінчено, успішно здані іспити в автошколі. Залишився останній крок – іспит у ДАІ. Якщо ви і автошкола знаходитеся в одному місті, автошкола пакет документів передає до місцевого МРЕВ і повідомляє вам дату іспитів. Якщо ви іногородній – документи видаються вам на руки, і ви самі відвозите їх у МРЕВ за місцем прописки, де і будете здавати іспити.
Документи для передачі в МРЕВ складаються з Свідоцтва про закінчення автошколи (термін дії – 10 років), вашої екзаменаційної карти, відкріпного талону МРЕВ за місцем прикріплення вашої автошколи, медична довідка (термін дії два роки), і 3,5х4,5 фотографія.
Перед здачею іспиту ви не просто повинні бути впевнені в успіху, але і бути дійсно готові до іспиту. Здача будь-якого іспиту для більшості людей – психологічний стрес, незалежно від віку. Читати далі »
Вчимося водити автомобіль. Частина 3: від теорії до водіння
Оптимальним варіантом початкового навчання водінню є тренування на симуляторах. Такий метод досить часто використовують автошколи як вступну частину до практичного водіння – це допомагає учневі підготуватися до зустрічі зі справжнім авто – всі органи управління відповідають справжнім, тільки програма водіння – комп’ютерна.
Але не варто захоплюватися навчанням на тренажері – практичні заняття повинні йти в ногу з теоретичними. Відразу при прийомі на навчання виберіть зручний графік водіння, автомобіль і дні занять, інакше більш розторопні товариші не залишать вам жодних шансів.
Початкове навчання водінню на практиці проводиться на майданчиках, де немає ні руху автомобілів, ані пішоходів – це необхідно для безпеки тих й інших. Якщо автошкола такого майданчика не має, вибирається вулиця з не надто жвавим рухом для таких занять. Це має свій сенс – учень звикає до дорожньої метушні, не боїться іншого транспорту і пішоходів. Читати далі »
Вчимося водити автомобіль. Частина 2: знання – сила
Головні омани курсантів автошколи – теорія є атавізмом, ПДР досить прочитати пару раз, будова автомобіля або правила надання медичної допомоги потрібні лише автомеханікам і лікарям швидкої допомоги. Це помилка більшості учнів – на дорозі вночі автомеханіка або лікаря знайти неможливо, а допомога ваша може знадобитися і вам, і вашим близьким.
До того ж всі теоретичні питання, які вивчають в автошколі курсанти, входять в екзаменаційні квитки ДАІ. Уявляєте, з яким задоволенням даішник зробить вас крайнім, викривши в незнанні елементарних питань на іспиті або на дорозі?
Найголовніше при вивченні величезного обсягу інформації в автошколі – розуміння суті, а не зубріння. Досить з першого разу зрозуміти що-небудь, змоделювати ситуацію або зрозуміти логіку того, що відбувається, і це допоможе вам легко навчитися і керувати автомобілем в майбутньому. Читати далі »
Вчимося водити автомобіль. Частина 1: вибір автошколи
Більшість людей мріють отримати права і керувати автомобілем. Для цього потрібно пройти курси та здати іспити. А для цього необхідно грамотно підібрати хорошу автошколу. Як? Давайте розберемося.
У вас же є знайомі, які пройшли цей шлях і можуть порадити або відрадити від конкретної автошколи. Важливо все – якість викладання, тривалість і якість навчання, грамотність викладачів і терпіння інструкторів.
Одним з визначальних показників є вартість такого задоволення. Безкоштовний сир … І ті, хто за мізерну плату збирається зробити з вас водія, чогось недоговорюють, або є аферистами та шахраями: потім може виявитися, що за бензин потрібно платити окремо, за машину з кондиціонером – теж, і т.д. Читати далі »
Міфи про те, як заощадити на бензині
Заправляючи автомобіль, ми намагаємося якомога краще заощадити на паливі. У зв’язку з цим ми чуємо поради від знайомих, які часто є неправдоподібними, а іноді й шкідливими. Тому ми розглянемо найчастіші помилки з приводу економії палива.
Найпоширеніша омана, що заправляти свою машину вигідніше вранці, так як в холодному бензині міститься більше молекул. Насправді ж температура бензину не змінюється протягом всього дня, тому заправляти вранці або ввечері свій автомобіль, різниці ніякої немає.
Так само багато хто вважає, що повітряний фільтр впливає на кількість споживання бензину. Тобто, якщо він брудний, його треба поміняти, і тоді витрата палива значно зменшиться. Це не так. Повітряний фільтр ніяким чином не впливає на кількість споживання бензину, хіба що потужність двигуна зменшується. Читати далі »
Ази екстремального водіння для новачків
Що впливає на швидкість і якість реакції на аварійну ситуацію на дорозі? Як не дивно – правильне положення водія в кріслі.
Теорія
Як правильно сидіти при виникненні загрози на дорозі? Потрібно впертися спиною в спинку сидіння, вичавити зчеплення, кисті витягнутих рук мають знаходитися на рульовому колесі. Це дасть можливість вільно здійснювати оберти кермом, не плутатися при перехопленнях. Якщо у вас АКП – ліва нога повинна бути на площині упирання. Оптимальний варіант – не відштовхуватися від керма і щільно притискатися до спинки сидіння, а не висіти на кермі, як це роблять новачки. При поданому вперед тілі машина в разі занесення на повороті буде некерована – кермо використовується в якості опорної точки, і буде слухатися не рук, а інерції всього тіла. Читати далі »