Особливості миття кузову автомобіля
Кожен автолюбитель знає, зовнішній вигляд автомобіля це його обличчя. Недарма кажуть, який автомобіль такий і власник! Лакофарбове покриття кузову автомобіля потребує регулярного догляду – його необхідно мити, полірувати, у разі пошкодження і появи сколів, відновлювати.
Для фарбування кузову більшості автомобілів, зокрема вітчизняного виробництва, використовують синтетичну емаль, яка невибаглива у догляді та тривалий час здатна зберігати яскраві і стійкі відтінки.
Як би там не було без регулярного миття кузову не обійтися. Щоб уникнути неприємних ситуацій пов’язаних з цією процедурою рекомендуємо дотримуватися наступних правил, про які і піде далі мова.
Перед тим як мити автомобіль, не залежно від того, чи будете ви це робити вдома або на професійній автомийці, в обов’язковому порядку необхідно перевірити стан дренажних отворів (у порогах і дверях). В іншому випадку вода, що скупчилася в порожнинах дверей і порогів може стати причиною появи корозії і руйнування лакофарбового покриття кузова.
Мити кузов необхідно теплою, проточною водою з додаванням автошампуня. Використовувати воду з колодязя або річки не рекомендується, оскільки така вода має підвищений рівень солей, що може призвести до втрати блиску кузова.
Забороняється миття кузову автомобіля на відкритому просторі, особливо в жаркий час дня, оскільки під дією сонячних променів вода швидко висихає, і на поверхні кузова можуть з’явитися світлі розлучення, які потім важко видалити.
Особливо уважно підходити до миття автомобіля необхідно в зимову пору року. Мити автомобіль на відкритому повітрі при температурі повітря нижче +4°С заборонено.
Якщо миття автомобіля проводили на автомийці, виїжджати з боксу можна, лише після повного висихання кузова автомобіля. В іншому випадку уникнути появи мікротріщин на поверхні кузова просто не уникнути.
Вода, яка залишилася після миття кузову на відкритому повітрі швидко замерзає, що призводить до появи льодової кірки, яка і є причиною появи мікротріщин і відшарування фарби від кузова автомобіля.
Особливу увагу при митті кузову необхідно приділяти зварним швам, дверей і капоту. У цих місцях скупчується багато бруду, яку необхідно при кожному митті видаляти. В іншому випадку появи корозії не уникнути.
[…] Крім вищевказаних, причиною появи дефектів на лакофарбовій поверхні кузову може бути порушення герметичності камери або боксу, в яких проводилося фарбування і подальша сушка кузову автомобіля. У результаті цього в приміщення може потрапити пил, який при фарбуванні піднімається в повітря і разом з фарбою наноситься на кузов автомобіля. […]