Причини виникнення дефектів на лакофарбовому покритті автомобіля
Багатьох автолюбителів, які купують в автосалоні новий автомобіль, настільки переповнюють позитивні емоції, що вони не завжди здатні помітити дефекти на автомобілі. Лише по закінченню деякого часу, коли емоції підуть на спад, на їх зміну приходить неприємний осад у вигляді пошкодженого або не якісно нанесеного лакофарбового покриття кузову автомобіля. Що ж є причиною появи дефектів на лакофарбовому покритті нового автомобіля?
Як показує практика, причин нанесення неякісного лакофарбового покриття на кузов автомобіля може бути дві:
– дефекти, що виникають з вини виробника фарби. Це означає, фарбування автомобіля виконувалося неякісною, що не відповідає чинним стандартам, фарбою. Найчастіше цей дефект виникає при порушенні процесу виготовлення фарби.
Ці дефекти являють собою різницю в’язкості в партіях, які були виготовлені в різні часові проміжки виробничого процесу виготовлення фарби. Для контролю показника в’язкості використовуваної фарби сучасні фірми, що займаються професійним фарбуванням та аерографією кузову автомобіля, використовують віскозиметр.
– другою, не менш популярною проблемою, яка викликає появу дефектних ділянок на лакофарбовому покритті автомобіля, є наявність води або змащувальних матеріалів (мастил, аерозолів і т.д.) у складі фарби.
До цього може призвести халатне ставлення працівників до своїх обов’язків – використання для зберігання фарби брудної, не достатньо висушеної тари. Внаслідок цього на поверхні лакофарбового покриття з’являються ділянки у вигляді вибоїн, які майже не піддаються усуненню і прискорюють процес появи корозії кузова.
Крім вищевказаних, причиною появи дефектів на лакофарбовій поверхні кузову може бути порушення герметичності камери або боксу, в яких проводилося фарбування і подальша сушка кузову автомобіля. У результаті цього в приміщення може потрапити пил, який при фарбуванні піднімається в повітря і разом з фарбою наноситься на кузов автомобіля.
Як наслідок, не виключена ймовірність появи нерівностей на поверхні лакофарбового покриття кузова. Якщо ж, навпаки, в камері порушений достатній доступ повітря, нанесене лакофарбове покриття не буде мати необхідний рівень блиску.