контактні телефони:
(03433) 4-01-06
(03433) 2-17-82
(097) 104-50-92
РУС УКР

Важлива не лише марка фарби

різні кольори фарби для автомобілівКожна серйозна організація, до переліку робіт якої включена “малярка”, як правило, віддає перевагу фарбі того чи іншого відомого виробника. Його не приховують – вказують на всіх рекламних плакатах, у прайс-листах і т.д. Слід зазначити, що під використанням певної емалі мається на увазі застосування й інших матеріалів цієї ж марки.

Різниця в ціні “фірмових” імпортних компонентів (затверджувачі, лаки, розчинники) і пересічних вітчизняних, як правило, досить істотна, тому спокуса “покласти” хорошу фарбу на погану шпаклівку теж вельми велика.

Як і у випадку з традиційним обслуговуванням автомобіля, уникнути подібних казусів можна, лише звернувшись у “брендові” кузовні центри, які є, по суті, місцевими представництвами відомих виробників емалей, де бездоганно дотримуються технології.

Ще один плюс таких організацій – висока ступінь поінформованості щодо всіх подій у світі автомобільних фарб. Іншими словами, якщо вам недавно пригнали з-за кордону модну іномарку останньої моделі, і через деякий час ви примудрилися “наздогнати” на ній бампер машини, що їхала попереду, то, цілком можливо, що доведеться звертатися саме до таких фахівців.

У інших може просто не бути можливості відтворити той новий колір автоемалі, в який пофарбовано ваше авто. Звичайно, послуги професіоналів вищого класу обходяться недешево. Та й вартість одного літра фарби останнього покоління може доходити до $ 600.

Раз вже зайшла мова про колір лакофарбового покриття, не можна не згадати і про “спеців” дещо іншого профілю, що працюють в парі з малярами, – колористах. Незважаючи на широкий спектр кольорів і відтінків готових фарб, підібрати щось для конкретної “вживаної” машини часом не представляється можливим. Це пов’язано з природною зміною кольору початкового покриття внаслідок впливу зовнішніх факторів.

Заощаджуємо час та гроші

Як ми вже відзначали, хороше обладнання дозволяє економити час маляра і відповідно гроші замовника. Для цієї ж мети розробляють все нові і нові технології. Наприклад, у недалекому минулому практикували фарбування всієї деталі кузову або ж ділянками до перелому поверхні. Однак останнім часом популярні “зализані” кузова, в яких цього перелому може і не бути зовсім, змусили шукати нові рішення.

Так з’явилися технології точкового фарбування автомобіля (методом переходу). Вони дають можливість скоротити витрати матеріалів і трудомісткість робіт – адже тепер достатньо пофарбувати ділянку, що ненабагато перевищує площу дефекту. Проблеми підбору кольору в цьому випадку також успішно вирішують кольоровкою. Це лише один з тих випадків, коли, використовуючи останні досягнення прогресу, можна ще й заощадити.

Авто Плюс

Поділитися інформацією в:

Рекомендуємо також почитати:

Ваш коментар

(обов`язково)

(обов`язково)