контактні телефони:
(03433) 4-01-06
(03433) 2-17-82
(097) 104-50-92
РУС УКР

Зима в житті автомобіля: проблеми і шляхи їх вирішення

Проблеми автомобіля в зимню поруГоловною проблемою в практиці водія взимку стає техніка виходу із заносу. Відомо, що найкраще рішення в таких умовах – повернути кермо в бік заносу. При цьому, чим швидше це зробити, тим більше шансів швидко вирішити проблему. Але це – не єдина необхідна дія.

Так, по-перше, якщо в занос потрапляє машина з переднім приводом, кермо потрібно швидко розвернути в бік заносу і додати газу. Причому вижимати потрібно саме педаль газу, а не гальма, як упевнені багато хто.

По-друге, машина із заднім приводом виводиться із заносу натисканням педалі гальма і різкого повороту керма в сторону, в яку машину розвертає. Тут важливо вивертати кермо швидше, ніж рухається автомобіль.

По-третє, повнопривідна система автомобіля. З такою машиною при занесенні найскладніше впоратися. Якщо на газ жати дуже завзято, занос прискориться, а активне гальмування може призвести до зносу передньої осі. Оптимум вибору водія в цьому випадку – золота середина. Кермо, як і в інших випадках, крутиться швидко і в бік заносу. Також варто пам’ятати, що місця для виходу із заносу такому автомобілю потрібно більше, ніж іншим типам авто.

Друга зимова проблема автолюбителів – слизька дорога і аварії, які трапляються з її вини. Розкреслені білою фарбою пішохідні переходи – найнебезпечніша в зиму зона. У цю пору року вона перетворюється на справжній каток. Тому рух в холодну пору має бути плавним і розміреним, без різких гальмувань. Дуже важливо в цей період контролювати рівень тиску в шинах: навіть 0,5 зайвих атмосфер в колесах можуть привести до аварії. Дистанція між машинами взимку повинна бути збільшена. В ідеалі – в 3 рази. Про захист за допомогою системи ABS слід забути: це міф, що вона скорочує гальмівний шлях, її завдання – запобігти блокування гальмівної системи і не більше.

Підйоми, спуски, естакади – найбільш небезпечні. З одного боку, більшість з них чудово продуваються, що сприяє обмерзанню дороги. З іншого боку, ті ж естакади і з’їзди не захищені від холоду, і їх дорожнє полотно швидко віддає тепло, створюючи сприятливу атмосферу для утворення ожеледі.

І третя зимова проблема – обмороження двірників. Які в підсумку не тільки безжально дряпають лобове скло, а й залишають на ньому брудні розводи. Щоб уникнути таких неприємностей краще змінити двірники ще до початку холодів. Краще на зимові каркасні, захищені м’якою гумою. Але можна і безкаркасні, придатні для цілорічного використання. Вдале рішення – купити ще й щітки з підігрівом: не доведеться рукою чистити скло від паморозі на кожному перехресті.

Авто Плюс

Поділитися інформацією в:

Рекомендуємо також почитати:

1 коментар

Ваш коментар

(обов`язково)

(обов`язково)