контактні телефони:
(03433) 4-01-06
(03433) 2-17-82
(097) 104-50-92
РУС УКР

На що звернути увагу при фарбуванні автомобіля?

Поради для фарбування автомобіляЯк тільки поверхня підготовлена до фарбування. Вади на ній вже непомітні. Однак фарбувати ще рано. До кінця виявити найменші дефекти підготовленої поверхні можна, лише завдавши на неї так званий «проявний» шар емалі. На глянцевій поверхні покриття проявної емалі всі недоліки легко помітні. Виявивши дефекти, їх виправляють повторним шпатлюванням.

Фарбу складають безпосередньо перед роботою, розбавляючи її до потрібної в’язкості в банці розчинником 647 або 646. Перед вживанням треба профільтрувати розбавлену фарбу через тонке сито або через марлю.

В’язкість фарби підбирають дослідним шляхом. Останні шари фарби бажано наносити трохи більш рідким розчином, ніж перші.

Природна сушка кожного шару емалі триває 10-20 хвилин – залежно від температури навколишнього середовища. Ось чому, фарбуючи автомобіль, важливо підготувати досить широкий фронт робіт, щоб можна було переходити від однієї ділянки до іншої.

У всіх випадках потрібно зберігати шаблон колера – зразок покриття, на якому виробляють всі ті операції, що і на ділянці машини, яка буде фарбуватися. Шаблон треба робити на металі, а не на картоні. Його зберігають із запасними деталями. Він особливо корисний при їх змішуванні, наприклад, коли фарбують диски коліс. Надалі, замінюючи диск, можна буде відразу знайти потрібний колір і не перефарбовувати всі диски в новий колір.

Корисно шліфувати кожен шар грунтівки, шпаклівки і фарби. Найзручніше застосовувати мокре шліфування. Оброблювані місця при цьому рясно змочують і час від часу промивають водою. Шліфують обов’язково вологостійкими шкурками (різних номерів зернистості). Можна використовувати і спеціальну шліфувальну пасту.

Для видалення дрібних подряпин, що з’явилися в результаті шліфування, на поверхню наносять за допомогою пульверизатора розчинник 648 або 647.

Тепер залишається завершальний процес – полірування. Проводять його обертальними рухами полірувальною пастою тонким абразивом, а остаточне доведення поверхні – полірувальною водою. Для полірування нітропокриттів застосовують цигейкову шкірку, фланелеву ганчірку.

Ніколи не слід підфарбовувати лише частину поверхні. Інакше відразу або через деякий час з’явиться пляма. Фарбувати потрібно відразу всю ділянку, що має пошкодження емалі, наприклад, повністю крила, двері, капот.

Деталі перед фарбуванням повинні бути обов’язково зняті з машини.

Намагайтеся поєднувати зовнішнє фарбування автомобіля з профілактичним грунтуванням – гудроніруванням внутрішніх поверхонь кузова і днища автомобіля.

Двері бажано фарбувати вже встановленими на автомобілі, не знімаючи з кузова, тому що в процесі їхньої нової підгонки можна зіпсувати забарвлення. У той же час не шкідливо попередньо все ж підфарбувати краї дверей, які після встановлення їх на місце стануть важкодоступними для фарбування.

Для фарбування коліс корисно зняти їх з автомобіля. Щоб уберегти шини від попадання фарби, їх закривають папером, який в декількох місцях приклеюють скотчем, підтискаючи під край диска. Захист від фарби замазуванням шин солідолом не виправдовує себе, до того ж солідол псує гуму. Для відмінного фарбування диска рекомендується випускати повітря з камер.

Авто Плюс

Поділитися інформацією в:

Рекомендуємо також почитати:

1 коментар

Ваш коментар

(обов`язково)

(обов`язково)