Дозування бензину на заправці: як захиститися від недоливу?
Відомо, що вартість палива – основна видаткова стаття за обслуговування автомобіля. Тому дуже важливо знати, де саме в її формуванні підстерігає перевитрата і як від неї захиститися. Найпоширеніша проблема – недолив бензину на заправках. Щоб захистити себе від неї досить дотримуватися трьох простих правил.
По-перше, прописні істини.
1. Заправляти машину бажано тільки на перевірених станціях. Якщо немає можливості доїхати до постійної заправки, можна залити в бак мінімальний обсяг палива, достатній, щоб до неї дістатися (5-10л).
2. Заливати паливо краще самостійно. За умови, що робити це водієві незручно або він не вміє використовувати заправне обладнання, необхідно контролювати дії працівника станції.
3. В ідеалі заправлятися варто рано вранці. Особливо влітку. Але це – тільки за умови, що мова йде про заправки, де використовуються наземні ємності. Не варто також заправлятися відразу після того, як паливо було злито бензовозом.
По-друге, як зрозуміти, що з заправним обладнанням щось не так?
1. Поява повітряних бульбашок в оглядовому віконці свідчить про несправність техніки: разом з бензином в бак потрапляють і потоки повітря, який у формі бульбашок і бачить покупець. У цьому випадку можна сміливо вимагати повернення коштів і вирушати на пошуки більш якісного сервісу.
2. Ніхто не завадить перевірити обрану заправку на чесність власним мірником. Зробити його можна і самостійно – з ємності з-під води місткістю 5л. Очевидно, розраховувати на абсолютну точність його показів не доведеться, але грубий обман він виявити допоможе.
По-третє, кожен клієнт АЗС повинен знати свої права і можливості. При появі навіть найменшої підозри на недолив, покупець цілком може зажадати від оператора чи менеджера заправки перевірити обладнання.
За законом на будь-якій працюючій станції повинен існувати набір спеціальних опломбованих мірників. Якщо з його допомогою на АЗС провести перевірку справності обладнання відмовляються, розцінювати цей жест можна як пряме підтвердження непорядності.
[…] проблему порядності АЗС швидко, просто неможливо. Але це не означає, що вона не […]