Що маляру добре. Фарбувальні камери
Фарбувальні камери, як і будь-яке професійне обладнання, коштують недешево. Незважаючи на те що сучасні ремонтні автомобільні фарби не вимагають особливих умов сушіння, камери є практично на будь-якій серйозній станції.
На практиці відсутність таких найчастіше свідчить про те, що малярські роботи на даній СТО проводяться оскільки-оскільки. Погодьтеся, важко побачити дрібні подряпини або оцінити різницю в кольорі під світлом “перенесення”, так само як і створити хороші умови для сушіння протягом пари десятків годин.
Камера ж не тільки дозволяє одержати високу якість – вона в буквальному сенсі полегшує життя маляра. За рахунок гарної системи припливно-витяжної вентиляції набагато знижується кількість суспензії, яку вдихає автомаляр під час роботи: потоки повітря зазвичай спрямовані зверху вниз, щоб максимально швидко осадити хмару найдрібніших частинок фарби з пістолета (хоча іноді витяжка розташована збоку).
В даний час багато виробників фарбувальних камер пропонують “усічений” варіант. Він значно поступається в розмірах повноцінної камері і призначений для фарбування окремих кузовних деталей. Практика показує, що в 70-80% випадків маляру доводиться працювати саме “по дрібницях”: у кого крило переднє постраждало (а воно, як правило, кріпиться на болтах), кому бампер новий в колір кузова треба пофарбувати … Двері, капот, кришка багажника також знімні – заганяти в камеру весь автомобіль зовсім не обов’язково.
Вартість такої “крихітки” (якщо так можна назвати приміщення в 7 – 10 м2) набагато нижча “дорослих” аналогів, та й обслуговування її несильно обтяжить бюджет підприємства. А ось по частині практичності ці камери зовсім не “ущербні”: той же набір функцій, що і у великих.