Warning: Use of undefined constant ddsg_language - assumed 'ddsg_language' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/danc1r0k/autoplus.in.ua/www/wp-content/plugins/sitemap-generator/sitemap-generator.php on line 45
Авто Плюс » Розбираємо автомобіль. Чому розбирання автомобіля є важливим?
контактні телефони:
(03433) 4-01-06
(03433) 2-17-82
(097) 104-50-92
РУС УКР

Розбираємо автомобіль. Чому розбирання автомобіля є важливим?

Досвідчені автомалярі та любителі автомобільного ремонту завжди можуть виявити чи був автомобіль перефарбований. Це повинна бути просто таки неперевершена робота, після якої жодна людина не буде знати, що ваш автомобіль був пофарбований, тому Ви самі повинні прикласти усіх зусиль, щоб виконати таку ретельну і скрупульозну роботу.

Найменша зайва кількість фарби, що залишилась на віконних холдингах, дверних ручках, чи нерівні зазори при зборі частин автомобіля будуть свідченням того, що авто було відремонтовано. При огляді поверхні транспортного засобу зблизька можна також виявити шліфувальні подряпини, які свідчать про те, що було зроблено ремонт кузову авто.

Якщо в покупця закрадеться підозра про те, що Ваше авто, можливо, зазнавало аварії та було відремонтоване. У будь-якому випадку, неважливо якою була причина, Ваш автомобіль не буде більше настільки привабливим для покупки.

З чого почати

Щоб переконатися, що під час фарбування фарба не буде накопичуватися на жодній частині авто, включаючи оббивку, було б розумним для початку відділити та познімати все, що може заважати фарбуванню основної поверхні автомобіля.
До таких частин автомобіля можуть належати навіть деякі великі деталі, такі як пластикові бампери, які повинні бути пофарбовані окремо і встановлюватися заново на вже пофарбований кузов авто.
Контролювання та ретельна підготовка є найкращим способом запобігання так званих потьоків та й деякої економії фарби.

Де знайти допомогу

Для тих частин автомобіля, які Ви не знаєте або не впевнені як зняти, попросіть допомоги або поради у фахівців з місцевих дилерських ремонтних майстерень, професійних майстерень по ремонту кузовів чи у продавців автофарб. Не ризикуйте, адже можете поламати досить дорогу частину кузову, коли всього-то можна було порадитися.

Ви також можете отримати необхідну інформацію з інструкції по експлуатації Вашого автомобіля, якщо у Вас така є (переважно їх продають разом із машиною; для нових авто така інструкція обов’язково буде у Вашому бардачку).

Якщо такої інструкції у вас не виявилось, то її завжди можна купити в автомагазині. У крайньому разі якщо вже ніде такого посібника немає, можете пошукати в Інтернеті, там неодмінно щось знайдеться для Вашої марки автомобіля.

Перш ніж купувати, погортайте цю інструкцію і переконайтеся, що вона містить необхідну Вам інформацію. Ці посібники є дуже зручними і можуть знадобитися в майбутньому в разі виникнення будь-яких проблем.
Ви повинні бути систематичним у Вашому підході до зняття частин кузову авто та авто-аксесуарів.
Ви побачите, що більшість автомобільних запчастин і аксесуарів транспортного засобу, включаючи дверні ручки і дзеркала закріплені гвинтами, гайками або болтами.

Це не займе у вас багато часу, щоб побачити переваги видалення автозапчастин та аксесуарів. Цей етап може бути завершений набагато швидше, ніж маскування (щоб при фарбуванні фарба не потрапила на непотрібні частини кузову авто), проте не поспішайте закінчити його. Продумано та розумно відносьтеся до зняття і зберігання кожної деталі кузову.

Для зберігання добре підійде велика коробка, якщо розділити її на секції і у кожній зберігати різні деталі автомобіля. Гвинти та болти разом із деталлю, яку Ви зняли кладіть разом для того, щоб потім знати як і чим кріпити цю деталь назад коли прийде час збирати частини авто докупи.

Як тільки ви знімете всі пластикові смужки на авто які трималися на кліпсах. Покладіть їх і будь-які інші кріплення в сумку із замком чи в меншу коробку і зберігайте їх у тому ж місці, де й інші деталі Вашого авто.
В деяких нових моделях авто використовують клеї для кріплення емблем, значків та полос. Добре було б перед тим як знімати таку річ вивчити та запам’ятати кожен крок, щоб потім не виникло проблем із її прикріпленням. Чи може Вам хочеться купувати нову деталь у разі якщо Ви зламаєте чи неправильно прикріпите попередню?

Якщо Ви хочете їх замінити після фарбування, але отримати нові (оригінальні) з новим покриттям клею, купувати їх потрібно у дилерів, що займаються продажем запчастин саме Вашої марки автомобіля.

Дверні ручки

Деякі дверні ручки можуть бути зняті шляхом послаблення гвинта, який знаходиться навпроти ручки, на краю дверей авто.

Інші – прикріплені парою болтів або гайок, до яких Ви зможете добратися зсередини внутрішньої порожнини дверей. Щоб отримати доступ до ручки, Вам необхідно зняти внутрішню панель дверей.

Внутрішня панель дверей кріпиться болтами або ж кліпсами. Якщо Ви не можете знайти жодного болта на панелі, тоді скоріш за все вона тримається за рахунок пластикових кліпс, які міцно зафіксовані.
Вам буде не важко їх демонтувати. Перш ніж Ви це зробите, впевніться, що Ви в першу чергу зняли підлокітники, віконні та дверні ручки, які знаходяться зсередини.

Пароізоляція

Після того як Ви знімете внутрішню панель дверей, Ви побачите шматок пластику або схожого матеріалу, що знаходиться між панеллю та дверима. Це пароізоляція. Вона покликана запобігти проникненню води всередину транспортного засобу. Дуже важливо, щоб Ви не пошкодили пароізоляцію. Її можна легко згорнути вверх і прикріпити у верхній частині дверей клейкою стрічкою.

Фари

Для полегшення демонтажу, можна просто відкрутити парочку болтів зсередини під капотом авто. Задні фари Ви можете зняти зсередини багажника просто натиснувши на них (хоча для кожної моделі авто по-різному).

Решітка

Демонтаж решітки може виявитись дещо складнішим. Пошукайте закручені гвинти навколо решітки. Як правило решітка складається з декількох секцій, і її не можна зняти до тих пір поки не розкрутити гвинти які тримають ці секції. Більшість решіток також мають частини, які з’єднані між собою кліпсами, їх також треба розібрати.

Передні фари

По можливості залишіть передні фари на місці, оскільки, якщо їх знімете то потім буде важкувато налаштувати правильний кут нахилу пучка світла. Якщо ж все-таки Вам обов’язково потрібно буде їх зняти, то пам’ятайте, що не треба чіпати гвинти під ними, які тримають пружини. Ці гвинти регулюють фари у всіх можливих напрямках.

Бампери

У Вас не повинно виникнути проблем із демонтажем бамперів більш старіших моделей авто, вони тримаються на болтах, які дуже легко знайти. Однак з бамперами новіших моделей авто не все так просто. Не спішіть знімаючи їх і краще попросіть допомогти когось, бо такий бампер є досить важким. Не думаю що Вам хочеться, щоб такий бампер упав на Вас поки Ви під машиною відкручуєте болти, тому прийміть відповідні запобіжні заходи.

Дверні краї (пройоми)

Якщо Ви будуте фарбувати дверні краї, то Вам доведеться зняти захисні ущільнювачі. Потрібно буде придивитися поближче, щоб зрозуміти як вони прикріплені. Іноді такі ущільнювачі утримуються за допомогою клею, тому Вам доведеться використати рідину для зняття клею. Зазвичай достатньо просто сильно потягнути за стрічку ущільнювача, однак краще себе перестрахувати і використовувати засіб для зняття клею.

Поділитися інформацією в:

Ваш коментар

(required)

(required)