Різні методики фарбування
Медики кажуть, що лікувати потрібно не наслідки, а причини хвороби. Щодо автомобіля це також справедливо. Ніхто не стверджує, що при систематичному використанні захисних поліролей залишиться тільки думати, кому заповісти своє вічно блискуче диво. Але продовжити термін служби лакофарбового покриття сучасної автохімії цілком під силу.
Однак тепер вже пізно кусати лікті – проблема очевидна, і ніхто, крім вас, вирішувати її не буде. Втім, перед тим, як йти за фарбою, давайте замислимося, як саме її використовувати.
Власникам машин-пенсіонерів навряд чи вдасться повернути їх в початковий стан. Варто лише як слід розібратися з однією іржавою плямкою, як з’являються ще п’ять. Так що в цьому випадку можна рекомендувати мінімальну зачистку і фарбування хоча б пензликом. Вдаватися до більш масштабних робіт з економічних міркувань не варто.
Інша справа, коли зовнішній вигляд автомобіля відіграє чи не головну роль (мова про передпродажну підготовку). Якщо вас не хвилює його подальша доля можна спробувати затерти дрібні дефекти кольоровою поліроллю або спеціальним олівцем. Є у продажі мініатюрні ємності з ремонтною емаллю і пензликом (зовні вони нагадують пляшечку з лаком для нігтів) – такі непогано підійдуть для маскування глибоких подряпин. Таким же чином слід чинити і тоді, коли машина ремонтується “для себе”, але дефекти носять одиничний характер. Не намагайтеся виправити їх “як годиться” (з зачисткою, грунтовкою і т.д.) – буде тільки гірше.
Колір покриття, безумовно, відновити вдасться, але от його поверхню напевно залишиться нерівною: досягти якісного результату при локальному ремонті можуть хіба що професійні автомаляри. А от якщо вся кузовна деталь покрилася “веснянками”, в самий раз зайнятися капітальним перефарбовуванням автомобіля. І не забудьте на майбутнє про заходи профілактики – проведи ви її вчасно, може, й не довелося б освоювати нову професію.