Озброївшись спреєм
Фірмове перефарбування навіть окремого пошкодженого елемента кузова – штука досить накладна. Тому, якщо лакофарбове покриття машини має тільки невеликі подряпини або сколи, є сенс скористатися недорогими аерозольними фарбами. Але чому ж віддати перевагу?
Незважаючи на те що на ринку представлена аерозольна продукція всіх великих компаній-виробників і більший або менший асортимент аерозольних балончиків є практично в будь-якому торговому “автохімічному” відділі, поки не можна сказати, що застосування так званих ремонтних фарбувальних аерозолів в нашій країні знайшло широке поширення.
Це пояснюється, на наш погляд, недостатньою інформованістю кінцевого споживача. А їм у даному випадку є автовласник – концепція застосування аерозольної фарби якраз і полягає в тому, що роботи з відновлення лакофарбового покриття переважної кількості вузлів, а також елементів кузова машини може провести сам власник, не вдаючись до дорогих послуг професіоналів з автосервісу.
До речі, деякі власники “залізних коней” впевнені, що аерозольна фарба – це несерйозно, оскільки якісно відновити пошкоджене покриття таким чином не можна, і головне її призначення – “підшаманити” машину перед техоглядом або для продажу. Думка це дещо невірна, що підтверджується багаторічним успішним досвідом застосування в багатьох країнах Європи, у Південній Америці та США.
Домогтися ж відмінних результатів при роботі з аерозольними фарбами дозволяє виконання двох умов: правильний вибір марки і типу самої фарби і суворе дотримання технології фарбування. Якщо ці умови дотримані, шкодувати про витрачений час і зусилля не доведеться, та й економія коштів, якщо не звертатися на автосервіс, вийде солідна.