контактні телефони:
(03433) 4-01-06
(03433) 2-17-82
(097) 104-50-92
РУС УКР

Дизель і мороз – друзі чи вороги?

Нерідко в зимовий час можна побачити «замерзлий» дизельний автомобіль на дорозі. Причина проста – сильний мороз (нижче – 25°С) або неякісна солярка. Це кара для тих, хто нехтує гелями-присадками для виключення загусання палива. Але й ті, хто зловживає такими присадками, теж можуть застрягти на дорозі – відмовить паливна апаратура в самий невідповідний момент. Або замерзне в паливній системі вода, якої в паливі, на жаль, вистачає.

Не рекомендується додавати керосин в дизпаливо – це годиться для вантажівок, але не для розпещених іномарок. Навіть, незважаючи на застосування в сучасних машинах фільтрів-відстійників для видалення води до подачі в двигун, їх потрібно регулярно оглядати: конденсат, що накопичується потрібно видаляти.

Для дизельного автомобіля важливе значення має в’язкість моторного масла – вона повинна відповідати сезонності. Причина – під час повороту колінчастого вала завжди висока ступінь стиснення, великий опір, через який стартер важко провертається. Саме тому на дизелях завжди більш потужні акумулятори та більш жорсткі вимоги до системи запуску. І завести машину з поштовху досить важко і небезпечно – можливі поломки.

Є ще одна зимова проблема дизельного автомобіля – недостатній нагрів стисненого повітря для запуску двигуна, але застосування спеціальних свічок розжарювання цю проблему вирішує. Ці свічки прогрівають додатково камери згоряння під час запуску до мінімального прогріву двигуна. При температурі навколишнього середовища + 5 °С і вище їх потрібно міняти на звичайні.

Особливістю і відмінністю дизельного двигуна від бензинового є менша кількість тепла, що виділяється взимку – це нормально, і технологічно виправдано. Тому взимку прогрівати двигун на холостих обертах довго не варто – 1-2 хвилини, і можна їхати. В іншому випадку будете чекати навіть 20 хвилин при мінус 35, синя лампочка так і буде горіти. Але як тільки температура почала збільшуватися, можна починати рух, а двигун прогріється при навантаженнях швидше.

Ті, кому не подобається дизельна машина через певні складнощів в зимовий час, мабуть, недостатньо «доглядали» за своєю улюбленицею. При якісному і своєчасному обслуговуванні – своєчасна підзарядка акумулятора і ТО, якісному паливі і матеріалах, сучасний дизель нормально заводиться і їздить при -50 °С.

Авто Плюс

Поділитися інформацією в:

Рекомендуємо також почитати:

Ваш коментар

(обов`язково)

(обов`язково)